Zobacz także:
System Zarządzania Jakością wg ISO 9001

Wyrazem troski o jakość naszych wyrobów spełniających oczekiwania Klienta jest funkcjonujący System Zarządzania Jakością i realizowana zgodnie z nim Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Po raz pierwszy system został certyfikowany w 1996 roku, recertyfikowany w 1999 roku przez Bureau Veritas Quality International i Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Ponowna recertyfikacja miała miejsce w 2002 roku i dotyczyła zgodności z wymaganiami nowej normy PN – EN ISO 9001:2001. Przez kolejne lata System Zarządzania Jakością był doskonalony. Obecnie możemy poszczycić się Certyfikatem nr PL005991/P na zgodność z wymaganiami PN-EN ISO 9001:2009 przyznanym w dniu 20 czerwca 2016 roku przez BVC na okres ważności do 14 września 2018 roku.​

W ramach Systemu Zarządzania Jakością PKN ORLEN S.A. zidentyfikowane i opisane zostały realizowane procesy i ich wzajemne powiązania. Mapy i karty procesów będące załącznikami do zatwierdzonej Księgi Zintegrowanego Systemu Zarządzania, stanowią jeden z kluczowych dokumentów Systemu.

Zakres certyfikacji Systemu Zarządzania Jakością to:

  • produkcja, magazynowanie i sprzedaż wyrobów rafineryjnych oraz petrochemicznych
  • sprzedaż detaliczna i świadczenie usług przez własne stacje paliw
 

NASZE MARKI