Logo Dom Mediowy Sigma Bis
Profil Sigma Bis na LinkedIn

Dom mediowy
Sigma BIS

Jesteśmy agencją stanowiącą specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej. Sigma BIS świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie i zakup mediów, projekty digital oraz badania rynkowe.

CZYTAJ WIĘCEJ

Dom Mediowy Sigma Bis
Sigma Bis scroll

Obszary działalności

DIGITAL MARKETING

PLANOWANIE MEDIÓW

BADANIA

TRADING

DIGITAL MARKETING

PLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW

BADANIA

TRADING

Digital Marketing

Prowadzimy, moderujemy i monitorujemy kanały social media oraz działania content marketingowe w oparciu o dedykowane strategie. Realizujemy kompleksowe kampanie w modelach efektywnościowych. Dostarczamy jakościową komunikację reklamową w systemach Programmatic i na platformach Social Ads dzięki doświadczeniu, zaawansowanej analityce oraz zachowaniu Brand Safety. Jesteśmy partnerem Google Marketing Platform - Display & Video 360, partnerem Google i Facebook. Posiadamy złoty stempel QUALID oraz podpisaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic - IAB Polska. Jesteśmy pracodawcy DIMAQ.

Michał Łukasiewicz
Director of Social, Creative & Digital Content

Agata Żychlińska Hoppe - Director of Social, Creative & Digital Content w Sigma Bis S.A.

Odpowiada za tworzenie  i realizacje strategii social mediowych,  kreatywnych oraz content marketingowych. Z digital marketingiem związany od prawie piętnastu lat. Posiada bogate doświadczenie z obszaru social media oraz content marketingu. Pracował w czołowych wydawnictwach i agencjach reklamowych. Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego w mediach społecznościowych. Trener DIMAQ. Pasjonat nowych mediów, piłki nożnej i biegania.

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

Konrad Sochan
Director of Biddable Media & Technology

Konrad Sochan - Head of Biddable Media & Technology w Sigma Bis S.A.

W Sigma BIS planuje i realizuje działania w mediach online przy wykorzystaniu technologii DSP do zakupu reklam display, audio, wideo, rich media. Od ponad 8 lat związany z digital marketingiem, od początku w obszarze programmatic. Doświadczenie zdobywał w największych domach mediowych. Interesuje go digitalizacja mediów i nowe technologie.

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

Maciej Bruzgo
Director of Performance Marketing

Konrad Sochan - Head of Biddable Media & Technology w Sigma Bis S.A.

Odpowiedzialny za kompleksowe prowadzenie działań Performance Marketingu w Sigma BIS. Od 2008 roku związany z marketingiem internetowym i reklamą efektywnościową. Pracował w największych domach mediowych w Polsce i zajmował się między innymi takimi kanałami digital jak: sem, afiliacja, display, programmatic, mailingi oraz marketing automation.

Cudzysłów Sigma Bis S.A.

Planowanie mediów

Obsługujemy klientów w zakresie budowania strategii, planowania i realizacji kampanii mediowych 360°. Dbamy o realizację umów zgodnie z ustalonymi warunkami. Ekspercki zespół i dbałość o jakość codziennych działań pozwala nam na podejmowanie się ambitnych zadań. Wiemy, że szczegóły mają znaczenie, dlatego dokładnie je analizujemy i prowadzimy skrupulatną dokumentację.

Agnieszka Pikuła
Account Director

Agnieszka Pikuła - Account Director w Sigma Bis S.A.

Realizuje projekty związane z planowaniem i zakupem mediów, w tym lokowaniem produktu, sponsoringiem, content marketingiem, e-PR, a także działania crossmediowe, wsparcie eventów i konkursów. Od ponad 22 lat związana z branżą mediową, głównie na stanowiskach kierowniczych w zespołach odpowiedzialnych za strategie i realizacje działań mediowych 360°.

Cudzysłów Sigma Bis

Katarzyna Tulej
Account Director

Od ponad 10 lat związana z branżą mediową. Pracowała zarówno po stronie wydawcy jak i czołowych domów mediowych, gdzie była odpowiedzialna za działania 360 i kilkudziesięciomilionowe budżety klienta. W Sigma BIS odpowiada za strategie,  planowanie i zakup mediów offline i online dla Grupy PZU.

Cudzysłów Sigma Bis

Justyna Djula-Wiśniewska
Account Director

20 lat doświadczenia w branży mediowej głównie po stronie domów mediowych. Ekspert w dziedzinie planowania, zakupu mediów, komunikacji 360 i content marketingu. W Sigma BIS zarządza zespołem realizującym kampanie crossmediowe, między innymi dla PKO BP, Poczty Polskiej i LOT.

Cudzysłów Sigma Bis

Badania

Poszukujemy najlepszych narzędzi i strategii badawczych, które zaspokoją potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dobrze znamy dostępne na rynku rozwiązania – dzięki temu spełniamy się zarówno w samodzielnej realizacji badań, jak i w roli doradców w tej dziedzinie.

Grzegorz Kowalczyk
Research Manager 

Uczestniczył w realizacji około tysiąca projektów obejmujących analizy rynkowe, marketingowe, badania społeczne i polityczne. Przez 22 lata pracował w firmie badawczej znanej dziś jako Kantar. Jego zespół odpowiada za zamawianie wszelkiego typu badań – zarówno tych mniejszych, jak i dużych projektów trackingowych i segmentacyjnych.

Cudzysłów Sigma Bis

Marcin Kołakowski
Senior Research Specialist

Ekonomista, analityk, badacz i koordynator projektów badawczych, zarówno marketingowych (dla szerokiej gamy branż: spożywczej, alkoholowej, finansowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, odzieżowej), jak i społecznych oraz politycznych. Przez 20 lat związany z branżą badawczą, w takich firmach jak: SMG/KRC, Millward Brown, TNS, Kantar. Specjalista w zakresie Customer Experiance (CX), absolwent UW. W Sigma BIS odpowiedzialny między innymi za zamawianie i koordynację badań dla kluczowych klientów. 

 

Cudzysłów Sigma Bis

Trading

Dbamy o najlepsze warunki zakupu powierzchni reklamowych oraz czasu antenowego. Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży zajmuje się negocjacjami warunków współpracy, monitoringiem realiów rynkowych, a także weryfikacją niestandardowych rozwiązań reklamowych dostępnych u podmiotów, z którymi współpracujemy.

Tomasz Trojnar
Trading Director

Odpowiada za negocjacje handlowe dla klientów Sigma BIS.

Od ponad 20 lat związany z branżą mediową i handlową, głównie w zespołach odpowiedzialnych za negocjacje handlowe i strategie zakupu.

Cudzysłów Sigma Bis

Marta Niwińska
Deputy Trading Director 

Odpowiada za negocjacje z dostawcami digital, OOH, prasa, kino i ambient. Z branżą mediową związana od 1999 r., gdzie przez kilkanaście lat odpowiadała za zespoły sprzedażowe. Doświadczenie w zakresie formułowania i wdrażania zintegrowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej firmy zdobywała u największych wydawców internetowo-prasowych.

Cudzysłów Sigma Bis
Trójkąt Sigma Bis
Trójkąt Sigma Bis

Aktualne oferty pracy

Ikona Sigma Bis

SEM Specialist

Performance Specialist

Programmatic Specialist

Media Planner

Nie prowadzimy obecnie rekrutacji, lub nie widzisz stanowiska idealnego dla Siebie? Nic nie szkodzi. Wypełnij formularz.

Nasi Klienci

PKN ORLEN klient domu mediowego Sigma Bis S.A.
PZU klient domu mediowego Sigma Bis S.A.

Sprawdź co u nas słychać na:

Linkedin Sigma Bis

Copyright © 2021 Sigma BIS S.A. Polityka prywatności.

Sigma BIS S.A.

kontakt@sigma-media.pl
+ 48 669 060 019

00-085 Warszawa
ul. Bielańska 12

Ikonka domu mediowego Sigma Bis S.A. biała