Zobacz także:
PKN ORLEN i #DobryKierowca po raz drugi ruszają w trasę
04-02-2020
Bycie dobrym kierowcą jest dziecinnie proste. Przekonuje o tym Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w najnowszej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca. Jej głównym celem jest promowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.
 
Zmiany w przepisach ruchu drogowego nakładają na kierowców obowiązek tworzenia korytarza życia i jazdy na suwak. Dobrą praktyką jest też ustępowanie pierwszeństwa pieszym przed wejściem na pasy i przestrzeganie dozwolonej prędkości. Te zasady w przystępny sposób objaśnia ambasador kampanii #DobryKierowca – Robert Kubica, jeden z najszybszych kierowców świata.
 
O zasadach bezpieczeństwa na drodze powinniśmy edukować od najmłodszych lat, dlatego do najnowszej odsłony naszej kampanii zaangażowaliśmy tych najmłodszych. Maluchy bardzo szybko zrozumiały kim jest dobry kierowca i jakie powinien mieć cechy. Kształtowanie prawidłowych postaw wśród kierowców jest jednym z naszych obowiązków, jako firmy odpowiedzialnej społecznie – powiedziała Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN.
 
W telewizji i internecie pojawią się cztery spoty – o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę „kierowców”. Materiały edukacyjno-informacyjne można będzie zobaczyć także w prasie, internecie i na billboardach.
 
Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe. Teraz liczymy na „efekt Kubicy” w wymiarze społecznym – czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach – podkreślił Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy PKN ORLEN ds. Marketingu.
 
Pierwsza odsłona kampanii #DobryKierowca promowała ochronę środowiska, bezpieczeństwo, zdrowie i wsparcie społeczności lokalnych. Jej celem było pokazanie, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Celem było pokazanie klientom stacji ORLEN, że współtworzą lepszą przyszłość.
 
Ogólnopolska kampania wizerunkowa ORLENU #DobryKierowca rozpocznie się 3 lutego 2020 roku i potrwa do 31 marca 2020 roku.  Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.
 
Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN ORLEN odpowiada za działania CSR.
 
Każdy, kto w czasie kampanii odwiedzi stację ORLEN i zakupi dowolny produkt, otrzyma unikalną naklejkę, dzięki której pokaże innym kierowcom, że dba o bezpieczeństwo na drodze.
 
Więcej informacji:  www.dobrykierowca.orlen.pl
 

Wróć do poprzedniej strony

 

 ​

​​​​​
 

NASZE MARKI