11.05.2004

DAF-mania 2004

Amatorzy wielkich aut, dobrej kuchni i kabaretu spotkali się 8 maja we Wrocławiu na jubileuszu 75-lecia firmy DAF, znanego producenta samochodów ciężarowych. ORLEN był sponsorem głównym plenerowej imprezy, która cieszyła się wielkim zainteresowaniem klientów z całej Polski. Przyjechali właściciele firm przewozowych i użytkownicy ciężarówek, najczęściej z całymi rodzinami. ORLEN na firmowym stoisku promował przede wszystkim paliwowe karty flotowe i olej napędowy Ekodiesel.

Kilkaset osób bawiło się na DAF-manii od południa do późnych godzin nocnych. Była doskonała kuchnia z grilla, chleb ze smalcem, który cieszył się wielkim powodzeniem oraz zimne piwo (bezalkoholowe?). Dla dzieci organizatorzy przygotowali dmuchany zamek, obszerny plac zabaw oraz wielki balon, do którego można było wsiąść i oglądać z góry panoramę okolicy.

ORLEN zaprosił uczestników imprezy do konkursów wiedzy o firmie i motoryzacji. Chętnych nie zabrakło! W konkursie dla dzieci nagrodami były dwie wielkie maskotki ORLENKI, a najmłodsi odpowiadali na pytania: jaki ptak jest symbolem ORLENU i jakiego koloru są nasze stacje firmowe?

Z kolei w konkursach dla dorosłych szczególną wiedzą wykazały się dwie panie (brunetka i blondynka), które w ten sposób udowodniły, że kobiety doskonale znają się na motoryzacji, a także zadały kłam obiegowym opiniom o blondynkach za kierownicą. Ponadto – wygrały atrakcyjne firmowe gadżety... Laureatki bez problemu rozstrzygnęły, na jakim rodzaju paliwa jeżdżą samochody z silnikiem DIESLA i gdzie można zatankować na karty FLOTA. Z łatwością uporały się również z pytaniami o ORLENIE, m.in. z połączenia jakich firm powstał ORLEN, w jakich krajach - poza Polską - koncern ma swoje stacje?

Poza licznymi konkursami atrakcjami festynu były występy Cezarego Pazury i zespołu T.Love. O to, aby publiczność nie nudziła się, dbał z właściwą sobie elokwencją i humorem prowadzący imprezę Piotr Bałtroczyk. Dafmanię zwieńczył pokaz ogni sztucznych. Według festynowych bywalców „świetlny show” przebił i zaćmił wszystkie dotychczasowe tego typu pokazy. Prezentacja ORLENU podczas DAF-manii została przygotowana przez pracowników marketingu z Działu Promocji i Regionalnego Biura Handlu Detalicznego we Wrocławiu przy współudziale Działu Sprzedaży Kart Flotowych.

Dariusz Mazur
RBHD Wrocław