16.04.2008

Fleet Awards dla kart flotowych PKN ORLEN

Karty flotowe PKN ORLEN już po raz trzeci zdobyły Tytuł Produktu Flotowego Roku w ogólnopolskim plebiscycie Fleet Awards 2008 organizowanym przez Magazyn Flota oraz Fleet Management Institut Central-Eastern Europe.

Wyboru laureatów dokonali internauci oraz czytelnicy magazynu FLOTA. Pierwszy raz karty paliwowe PKN ORLEN otrzymały tę prestiżową nagrodę w 2006 roku.

Tegoroczną statuetkę dla najlepszego produktu/usługi flotowej roku odebrał podczas wczorajszej uroczystej gali Sergiusz Kucharz - kierownik Działu Sprzedaży Kart Flotowych.

Karty flotowe Koncernu pojawiły się na rynku już w 2000 roku. Pozwalają na dokonywanie bezgotówkowych zakupów paliw, towarów i usług na stacjach paliw należących do Koncernu. Przeznaczone są dla klientów instytucjonalnych, którzy chcą mieć prosty w obsłudze, przyjazny i przynoszący korzyści ekonomiczne system tankowania paliw i podstawowej obsługi drogowej pojazdów. Obecnie karty flotowe honoruje ponad 1700 stacji paliw sieci ORLEN i BLISKA, co oznacza, że transakcje flotowe realizowane są w każdym zakątku Polski. W marcu tego roku Koncern uruchomił udoskonalony interaktywny portal dedykowany użytkownikom Floty, który umożliwia administrowanie flotą bez wychodzenia z biura i zbędnego obiegu dokumentów.

Plebiscyt Fleet Awards Polska obchodzi w tym roku swoje pięciolecie. Jest to najbardziej znany i najbardziej prestiżowy plebiscyt branży flotowej w Polsce Jego celem jest wyłonienie i promowanie liderów polskiego rynku flotowego w kategoriach: fleet manager, produkt/usługa flotowa, flota firmowa oraz samochód flotowy roku.

Organizatorami plebiscytu, Wielkiego Testu Flotowego i Gali Fleet Awards są magazyn "Flota" oraz Fleet Management Institut Central-Eastern Europe.

FMI CEE to organizacja opiniotwórcza dla rodzimej branży flotowej, której celem jest przede wszystkim edukacja i integracja zarówno odbiorców, jak i dostawców usług oraz produktów flotowych w Polsce. Dzięki cyklicznym szkoleniom, seminariom i konferencjom partnerzy Instytutu zyskują aktualną wiedzę na temat rynku flotowego w kraju i za granicą, a także możliwość praktycznego prezentowania swoich produktów menedżerom decydujących o firmowych flotach w polskich firmach.