07.05.2020

Program stażowy Kierunek ORLEN edycja Biznes - upłynął termin aplikowania do programu

26 maja odbyły się wirtualne Targi Pracy IT, jedno z największych rekrutacyjnych wydarzeń w Polsce, które objęliśmy patronatem głównym. 

Przez wzgląd na pandemię COVID-19 wydarzenie odbyło się w całości w formie online na specjalnie przygotowanej platformie do wydarzeń wirtualnych. Dla uczestników targów, a byli wśród nich absolwenci uczelni wyższych i specjaliści z obszaru IT/Data Science, przygotowano stoiska pracodawców, przy których była możliwość zapoznania się z aktualną ofertą zatrudnienia. Dla szukających szczegółów zorganizowano rozmowy telefoniczne oraz wirtualny chat z reprezentantami firmy.

W tych wyjątkowych czasach tak dla pracownika jak i pracodawcy, kiedy w trosce o nasze zdrowie musimy zachować wszelkie środki ostrożności, znaleźliśmy nowe metody dotarcia do specjalistów oraz budowania wizerunku pracodawcy. Nie mając możliwości osobistego spotkania się z uczestnikami, postawiliśmy na rozwiązania zdalne przenosząc całą komunikację, rozmowy oraz procesy rekrutacyjne do świata wirtualnego. W czasie targów ilość przeprowadzonych rozmów oraz liczba zadanych pytań w czasie chatu potwierdziła, że dokonaliśmy słusznego wyboru i tym samym odpowiedzieliśmy na potrzeby rynku.

Nasi pracownicy reprezentujący Obszar IT, Zespół Rekrutacji, Biuro Partnerów Biznesowych i Zespół Budowania Marki Pracodawcy chętnie odpowiadali na pytania dot. możliwości rozwoju kariery w ORLEN. Podczas konsultacji uczestnicy dowiedzieli się, że praca w ORLEN w Obszarze IT daje możliwość budowania rozwiązań, gdzie informatyka znajduje praktyczne zastosowania w wielu dziedzinach. Skala i potencjał Koncernu w obszarach przemysłu, logistyki, handlu oraz ciekawa strategia rozwoju firmy w kierunku multienergetycznego przedsiębiorstwa stawiającego na odnawialne źródła i paliwa alternatywne daje unikalne możliwości.

Zainteresowanie Targami przerosło oczekiwania Organizatorów, którzy spodziewali się do 2000 rejestracji, a tymczasem łącznie zarejestrowało się prawie 4 tysiące osób! W czasie niespełna siedmiu godzin trwania Targów halę wystawienniczą wyświetlono prawie 120 tysięcy razy. Przeciętnie równolegle na hali aktywnie przebywało od 60 do 100 osób, średni czas spędzony przy wirtualnym stoisku pracodawcy wynosił do 30 minut.