SPRZEDAŻ DETALICZNA

Detal jako serce kontaktu z klientem

Julita Faderewska

W ramach stażu zajmuję się analizą skarg, reklamacji oraz pochwał, które wpływają od klientów stacji paliw. Wcześniej pracowałam na stacji paliw, więc wiem jak wygląda ta praca, z jakimi wyzwaniami mierzą się pracownicy i jak należy reagować w pewnych sytuacjach. To doświadczenie bardzo mi pomogło w obecnie wykonywanych zadaniach, gdzie patrzę z drugiej strony na zagadnienia.

Wspieram proces tworzenia i modyfikacji standardów obsługi, a także uczestniczę w badaniach opinii konsumenckich, co daje mi możliwość realnego wpływu na jakość usług. Zdarza się również, że odwiedzam stacje paliw, by z perspektywy klienta ocenić zgodność pracy z obowiązującymi standardami. To cenne doświadczenie, które uczy mnie patrzeć na biznes zarówno od strony operacyjnej, jak i strategicznej.

Obecnie studiuję na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, realizując kierunek zarządzanie w socjologii biznesu i mediów. Studia pozwalają mi lepiej rozumieć mechanizmy rządzące światem biznesu, komunikacji i relacji społecznych – co doskonale łączy się z moją codzienną pracą w Dziale Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej ORLEN S.A..
 

Codzienna współpraca z doświadczonym zespołem uczy mnie, jak patrzeć na biznes zarówno od strony klienta, jak i strategii całej firmy.

Julita Faderewska Stażystka

Z czym kojarzy Ci się ORLEN? 

ORLEN to dla mnie przede wszystkim sieć stacji paliw – kojarzona z wysokimi standardami i rozpoznawalnością w całym kraju. To skojarzenie wynika także z moich wcześniejszych doświadczeń, ponieważ przez pięć lat pracowałam na jednej ze stacji. Dziś, patrząc z perspektywy wewnętrznych struktur, jeszcze bardziej doceniam skalę i profesjonalizm, z jakimi firma rozwija swoje działania.

Co daje Ci staż w ORLENIE? 

Staż w ORLENIE to okazja do zdobycia praktycznych doświadczeń w kontakcie z klientem oraz pracy w zespole, który nieustannie dąży do doskonalenia procesów. Uczę się, jak analizować potrzeby rynku, reagować na opinie konsumentów i wdrażać zmiany, które podnoszą jakość usług. To solidny krok w stronę dalszego rozwoju w strukturach firmy.

Dlaczego ORLEN?

Wybrałam ORLEN, ponieważ daje szerokie możliwości rozwoju – nawet na etapie stażu mogę mieć realny wpływ na działania i jakość obsługi klienta. Wiem, że moja praca nie jest tylko ćwiczeniem, ale przekłada się na doświadczenie konsumentów i budowanie marki. To niezwykle motywujące.