04.11.2024

Sportowy ORLEN: dyskusje o założeniach programu w mediach

31 października zakończył się nabór do programu Sportowy ORLEN, mającego na celu promocję sportu wśród dzieci i młodzieży w całej Polsce. Przedstawiciele koncernu i ambasadorzy akcji aktywnie włączyli się w projekt, biorąc udział w debatach omawiających jego założenia.

Sportowy ORLEN to szeroko zakrojony program przygotowany przez koncern, którego celem jest zachęcenie najmłodszych do aktywnego trybu życia. Projekt pomoże lokalnym akademiom inwestować w rozwój, a w długofalowej perspektywie – zachęci coraz większą liczbę dzieci i młodzieży do aktywności fizyczne.

Aby uzmyslowić odbiorcom, jak istotna jest aktywność fizyczna, przedstawiciele koncernu pojawili się w popularnych mediach, opowiadając o założeniach Sportowego ORLENU. Anita Włodarczyk, ambasadorka programu oraz Lidia Kołucka, dyrektor wykonawcza ds. sponsoringu ORLEN omówiły jego założenia w ramach debaty w specjalnym programie w Kanale Sportowym.

– Postanowiliśmy zrównoważyć nasze podejście do sponsoringu i wielkich gwiazd sportu poprzez wsparcie najmłodszych. To nie będzie podejście do zawodowego sportu, a próba zachęcenia i dołożenia swojej cegiełki do tego, aby dzieciaki czuły radość z aktywności fizycznej. Chodzi nam o zabawę i aby sport kojarzył im się z czymś fajnym – zapowiedziała Lidia Kołucka.

Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu ORLEN opowiedziała również o programie w debacie organizowanej przez Onet Przegląd Sportowy. – Zależy nam na wykreowaniu mody na sport wśród najmłodszych. Zdajemy sobie sprawę, że to niełatwe zadanie, dlatego tak ważne jest, aby oprócz wsparcia finansowego włączyć do aktywności także rodziców i opiekunów. Kampania „Sport to szkoła życia” ma ich do tego zachęcić. Polska plasuje się w niechlubnej czołówce krajów Europy pod względem liczby zwolnień z zajęć wychowania fizycznego, co przekłada się na stan zdrowia dzieci i młodzieży. ORLEN chce to zmienić – mówiła.

Debatę w Kanale Sportowym z udziałem Anity Włodarczyk i Lidii Kołuckiej, a także prowadzących Michała Pola i Filipa Wiśniewskiego można obejrzeć tutaj:

Debatę z udziałem Lidii Kołuckiej, a także Bartosza Zmarzlika, Cezarego Trybańskiego, Zastępcy Dyrektora ds. Nauki Instytutu Matki i Dziecka prof. Anny Fijałkowskiej oraz przedstawicieli „Przeglądu Sportowego” Rafała Tymińskiego, Macieja Szmigielskiego i Piotra Wesołowskiego w Onet Przegląd Sportowy można obejrzeć tutaj: