ORLEN Sponsorem Strategicznym Gali "Wpływowi 2025" portalu Wirtualne Media
ORLEN pełnił rolę Sponsora Strategicznego zorganizowanej przez portal Wirtualne Media Gali "Wpływowi 2025". Uroczystość, podczas której wyróżniono najbardziej wpływowe podmioty polskiego rynku cyfrowego, odbyła się w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.
Celem wydarzenia "Wpływowi 2025" było wyłonienie i nagrodzenie osób, firm oraz projektów, które miały największy wpływ na rozwój polskiego rynku cyfrowego. Organizatorem konkursu był serwis Wirtualne Media. Nagrody przyznano w siedmiu kategoriach: Wpływowe e-commerce, Wpływowa technologia, Wpływowe AI, Wpływowa inicjatywa, Wpływowa kultura cyfrowa, Wpływowy debiut oraz Wpływowy game changer.
ORLEN, jako Sponsor Strategiczny, wsparł inicjatywę mającą na celu promowanie innowacyjności oraz kluczowych postaci i projektów kształtujących polską gospodarkę cyfrową. ORLEN pełnił również rolę Partnera kategorii Wpływowa kultura cyfrowa.
Po części oficjalnej uroczystości, w trakcie której ogłoszono laureatów i wręczono statuetki, odbyła się kolacja dla uczestników. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach wyłoniła kapituła składająca się z 13 przedsiębiorców, inwestorów i menedżerów, w tym m.in. Michał Rutkowski, Dyrektor Biura Sponsoringu Sportu ORLEN.
– ORLEN od lat pełni rolę Mecenasa Kultury, wspiera inicjatywy, które pokazują, że sztuka ma wiele wymiarów. Dziś kultura to nie tylko muzea i galerie. Żeby mogła być dostępna dla wszystkich, musi dostosować się do współczesnych czasów, zaistnieć w przestrzeni cyfrowej. W świecie, w którym tempo zmian jest ogromne, a uwaga widza rozproszona szczególnego znaczenia nabiera umiejętność regularnego, powtarzalnego tworzenia i opowiadania historii, które nas poruszają, zostają z nami na dłużej. Netflix tę sztukę opanował do perfekcji, śmiało można powiedzieć, że stał się jednym z najważniejszych współczesnych zjawisk kulturowych - powiedziała Izabela Kruk, Dyrektor Komunikacji Sponsoringowej ORLEN wręczając nagrodę w kategorii Wpływowa kultura cyfrowa.
Tytuły "Wpływowi 2025" otrzymali: Sportano (w kategorii e-commerce), Iceye (technologia), Eleven Labs (AI), Fundacja Orange (inicjatywa), Netflix (kultura cyfrowa), Impact (debiut) oraz mObywatel (game changer).
Zdjęcia: Wirtualnemedia.pl (https://www.wirtualnemedia.pl/rozdalismy-siedem-nagrod-dla-najbardziej-wplywowych-2025-final-naszego-konkursu,7213270472891328a).