03.06.2008

PKN ORLEN Wicemistrzem Handlu i Usług MasterCard 2008!

Sieć stacji ORLEN zajęła drugie miejsce w konkursie Mistrz Handlu i Usług organizowanym przez firmę MasterCard.

2 czerwca w Domu Dochodowym przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie wręczono zwycięzcom nagrody oraz pamiątkowe dyplomy.

Maciej Czopek, Dyrektor Biura Zarządzania Siecią PKN ORLEN, odbierając wyróżnienie, powiedział: „Jesteśmy dumni, że nasze nieustanne wysiłki na rzecz doskonalenia jakości obsługi klienta, poszerzania asortymentu produktów dostępnych na naszych stacjach oraz utrzymania atrakcyjnych cen, znalazły uznanie w oczach konsumentów”. – „Zdobycie przez nas tytułu Wicemistrza Handlu i Usług MasterCard 2008 jest dla nas powodem do satysfakcji, a także impulsem do konstruowania kolejnych ofert, które w jak największym stopniu będą odpowiadały potrzebom naszych klientów” – dodał Czopek.

Wicemistrzostwo w konkursie organizowanym przez MasterCard jest kolejną nagrodą przyznaną przez konsumentów stacjom ORLEN. W 2008 roku sieć sprzedaży detalicznej Koncernu otrzymała siódmą z rzędu nagrodę czytelników Reader’s Digest i tytuł „Stacji Godnej Zaufania”, będący wyrazem uznania konsumentów dla nowoczesnej marki na rynku paliw, z wysokim standardem usług, konkurencyjną i bogatą ofertą produktową oraz szeroką gamą towarów pozapaliwowych.

Pierwsza raz konkurs Mistrz Handlu i Usług MasterCard, którego celem jest zwrócenie uwagi na podnoszenie poziomu satysfakcji wśród klientów, został zorganizowany w 2007 roku.

Ranking konsumencki, który jest podstawą konkursu, składa się z dwóch części. Pierwszą stanowiło ogólnopolskie badanie konsumenckie przeprowadzone na reprezentatywnej grupie Polaków przez Instytut Badawczy Pentor Research International, które służyło wyłonieniu zwycięzców w 9 kategoriach obejmujących najpopularniejsze sieci handlowe i usługowe. Drugą część rankingu stanowił Plebiscyt, w którym internauci, wybierali zwycięzcę wszech kategorii, czyli „Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2008" oraz zwycięzcę w kategorii polski sklep internetowy.

Partnerami i patronami medialnymi tegorocznej edycji konkursu byli: Detal Dzisiaj, Detal Dzisiaj Network, Gazeta Bankowa, Komputer Świat, Newsweek Polska, Pentor Research International oraz Wirtualna Polska.