29.06.2009

ORLEN MONSTER JAM uhonorowany wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow

W ubiegły piątek na uroczystej gali w Fabryce Trzciny Zespół Projektowy PKN ORLEN odebrał wyróżnienie za projekt ORLEN Monster Jam w konkursie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i tygodnika Media & Marketing – Golden Arrow w kategorii event marketing.

Członek Zarządu ds. Sprzedaży PKN ORLEN – Wojciech Kotlarek - odbierając wyróżnienie, podkreślił, że ORLEN Monster Jam był inauguracją długofalowego projektu ORLEN Power Inspiration skierowanego do fanów sportów ekstremalnych, motoryzacji i dobrej zabawy oraz zapowiedział, że także w 2010 roku Koncern zamierza „wstrząsnąć polską publicznością, ale jej nie zmieszać”.

PKN ORLEN po raz pierwszy zorganizował w Polsce starcie najpotężniejszych pojazdów sportowych na świecie w ramach legendarnych zawodów Monster Jam. W tym bezprecedensowym wydarzeniu wzięło udział 10 najlepszych zespołów z USA., m.in.: El Toro Loco, Grave Digger, Maximum Destruction czy team Pastrana 199. Na starcie w Chorzowie pojawiła się również futurystyczna ekipa Batmana.

Podczas polskiej odsłony ORLEN Monster Jam zostały rozegrane dwie konkurencje. Emocjonujący wyścig równoległy oraz freestyle, czyli 90 sekund miażdżenia wraków i potężnych skoków z ziemnych ramp. W przerwie igrali z grawitacją zawodnicy FMX (Freestyle MotoCross) z grupy fmx4ever.

Biuro Prasowe