21.01.2009

PKN ORLEN i ORLEN Oil sponsorami tytularnymi 66. Rajdu Polski

ORLEN Platinum 66. Rajd Polski po raz pierwszy w historii staje się rundą Mistrzostw Świata i będzie zaliczany do klasyfikacji w każdym roku nieparzystym. PKN ORLEN po raz drugi obejmuje patronat nad Rajdem na równych prawach wraz z należącą do Grupy spółką ORLEN OIL zajmującą się produkcją oraz dystrybucją produktów olejowych.

ORLEN Platinum 66. Rajd Polski zostanie rozegrany na szutrowych nawierzchniach
w Mikołajkach i ich okolicach w dniach 25-28 czerwca.

Częścią wspierania i popularyzacji sportu motorowego przez PKN ORLEN jest sponsoring dwóch największych szutrowych rajdów rozgrywanych na terenie Polski: Rajdu Polski oraz Rajdu ORLEN. Dodatkowo marka Platinum, należąca do Grupy, jest partnerem całego cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski -powiedział Jacek Krawiec, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Rajd Polski to największa i najbardziej prestiżowa impreza motoryzacyjna odbywająca się na terenie kraju. Rajd jest rozgrywany od 1921 roku, co czyni go drugą po Rajdzie Monte Carlo najstarszą imprezą rajdową Europy. W roku 2009 Rajd Polski należący dotąd do klasyfikacji Mistrzostw Europy wkracza w nowy wymiar - stanie się rundą Mistrzostw Świata. Kibice, którzy przybędą do Mikołajek w ostatni weekend czerwca, będą mogli podziwiać czołówkę światowych załóg rajdowych znanych z serialu WRC. Wśród nich na mazurskich OSach pojawią się sławy takiego formatu jak:  Sebastian Loeb, Mikko Hirvonen czy Jari-Matti Latvala.