27.09.2010

Złoty „LAUR KLIENTA 2010” dla PKN ORLEN

Program flotowy PKN ORLEN  już po raz drugi z rzędu otrzymał złoty „LAUR KLIENTA 2010”  w kategorii "Stacje paliw - oferta dla klienta biznesowego". Wyróżnienie przyznawane jest w oparciu o sondaż popularności produktów, usług i marek.

Konsumenci wyróżnili karty paliwowe PKN ORLEN przede wszystkim za proste rozliczenia, najwyższej jakości paliwa, usługi dodane, wygodę oraz  oszczędność kosztów i czasu kierowców. Nagrodzone karty paliwowe obecne na polskim rynku od 10 lat umożliwiają bezgotówkowe zakupy paliw, towarów i usług na stacjach sieci ORLEN i BLISKA w całym kraju. Karty FLOTA ułatwiają zarządzanie taborem samochodowym na każdym etapie. W minionym roku pakiet rozwiązań biznesowych oparty na programie flotowym PKN ORLEN rozszerzono  m.in. o nowy program BIZNESTANK skierowany dla małych i średnich przedsiębiorstw, tankujących co najmniej 500 litrów paliw na miesiąc. Dla użytkowników programu dostępny jest również portal flotowy, gwarantujący administrowanie kartami flotowymi bez konieczności wychodzenia z biura oraz dostęp do najważniejszych informacji i aktualności w programie FLOTA.

Laur Konsumenta to prowadzony od sześciu lat konkurs, w którym sprawdzana jest przede wszystkim znajomość i rozpoznawalność marki. Wyróżnienie w tym sondażu przyznawane jest przez konsumentów, którzy wybierają najbardziej cenione przez siebie marki. Laureaci programu otrzymują godło promocyjne, które jest uznanym symbolem jakości.