24.09.2012

Obsługa najlepsza na ORLENIE

Szybka, profesjonalna i przyjazna obsługa oraz dobry kontakt z klientem - te walory stacji paliw PKN ORLEN za najważniejsze uznali klienci oceniający firmy różnych branż w ramach programu Jakość Obsługi. PKN ORLEN otrzymał Godło Jakości Obsługi 2012 w kategorii stacje paliwowe i znalazł się na liście TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Podstawą typowania zwycięzców w programie są przyznawane bezpośrednie oceny i opinie klientów wynikające z ich własnych doświadczeń w kontaktach z określoną firmą. Liderzy wyłaniani są przez porównanie wkaźnika pozytywnych opinii wyliczonego na podstawie rocznych ocen przyznawanych przez konsumentów za pośrednictwem dedykowanej strony, profilu na Facebooku oraz aplikacji mobilnych na telefony komórkowe. Oceniana jest jakość obsługi m.in. pod kątem czasu, organizacji, wiedzy, kompetencji, zachowania i wyglądu personelu, dodatkowymi elementami są  także oferta i cena asortymentu oraz wygląd miejsca. 

W organizowanym przez Vision SecretClient Sp. z o.o. konkursie konsumenci już od 5 lat wybierają liderów w ponad 20 branżach i 200 kategoriach, którzy razem tworzą listę TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. Szybka, profesjonalna i przyjazna obsługa oraz dobry kontakt z klientem - te walory obsługi na stacjach paliw ORLEN oceniający uznali za najważniejsze.

– Nagroda przyznawana na podstawie bezpośrednich opinii naszych klientów to dla nas zawsze wyjątkowa satysfakcja, ale też motywacja do jeszcze większego wysiłku by odwiedzającym nasze stacje zapewnić jak najlepszą atmosferę oraz  komfort zakupów i odpoczynku. Niezmiernie się cieszę, że udaje nam się na bieżąco wdrażać rozwiązania, które powodują, że nasze placówki są miejscem przyjaznym podróżnym. Ta nagroda pokazuje, że idziemy we właściwym kierunku. – powiedział, odbierając nagrodę Marek Balawejder, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej PKN ORLEN.

W Polsce sieć stacji paliw ORLEN liczy ponad 1700 obiektów. Główne atrybuty wyróżniające stacje paliw Koncernu to wysoki standard obsługi, dostępność, dobra lokalizacja oraz gwarancja produktów najwyższej jakości. Firma cyklicznie monitoruje jakość obsługi w sieci stacji, dbając o stałe podnoszenie jej standardu.