30.10.2017

ORLEN wprowadza nową markę własną O!

Woda źródlana O! jest pierwszym produktem spośród wielu, jakie PKN ORLEN wprowadzi do sprzedaży pod marką własną na stacjach paliw. Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach Koncernu sukcesywnie w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”. 

Koncepcja marki własnej O! powstała w związku z rozwojem nowego formatu sklepu O!Shop oraz w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb klienta. Pierwszym produktem jest  woda źródlana O!, która będzie dostępna jako gazowana i niegazowana na Stacjach Paliw już od 1 listopada. Systematycznie prowadzone są postępowania przetargowe na następne produkty pod tą marką stanowiąc szansę dla polskich wytwórców różnych kategorii spożywczych, którzy chcą podjąć współpracę z PKN ORLEN i mogą zaoferować pożądane standardy.

- Wkrótce na naszych stacjach pojawiać się będą kolejne produkty własne pod marką O! Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze. Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty - powiedział Zbigniew Leszczyński, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży.

Woda mineralna O! jest pierwszą od 10 lat konsumencką marką własną PKN ORLEN wprowadzoną na rynek po energetyku Verva. Jest elementem strategii rozwój obszaru Detalu, nawiązującym do nowej oferty sklepów pod marką O!Shop i logo Stop Cafe.

Woda O! miała swoją premierę podczas oficjalnej i uroczystej prezentacji nowej kolekcji strojów marki 4F w których zawodnicy z Polski, Chorwacji, Serbii, Łotwy i Grecji będą uczestniczyć podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PeongChang 2018.

PKN ORLEN był partnerem pokazu, prezentując gościom swój nowy produkt. Zdaniem uczestników woda źródlana marki O! cieszyła się dużym zainteresowaniem, tym bardziej, że pokaz był niezwykle energetyczny i panowała gorąca atmosfera. Butelki wody źródlanej O! zostały na tę okazję specjalnie oznaczone dodatkową etykietą przypominającą, że PKN ORLEN jest sponsorem strategicznym Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.