Siódmy tytuł Marka Godna Zaufania dla stacji ORLENU
Już po raz siódmy z rzędu czytelnicy miesięcznika Reader's Digest uhonorowali stacje ORLEN tytułem Marki Godnej Zaufania w prestiżowych badaniach konsumenckich. Złotą Statuetkę Marki Godnej Zaufania 2008 wręczono podczas uroczystej gali w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Konsumenci docenili stacje ORLENU za wysoki standard usług, konkurencyjną i bogatą ofertę produktową oraz szeroką gamę towarów pozapaliwowych.
Otrzymanie złotej statuetki Trusted Brand oznacza uzyskanie największej liczby spontanicznie oddanych głosów. W tegorocznym badaniu marka ORLEN zdobyła 47 % poparcia, poprawiając swój ubiegłoroczny wynik wynoszący 45,7% poparcia. Tym samym marka ORLEN po raz kolejny wyprzedziła marki zachodnich koncernów paliwowych.
Najważniejszym celem badania European Trusted Brands jest sprawdzenie, jakim markom Europejczycy najbardziej ufają. Respondenci oceniają je pod względem jakości; doskonałej wartości, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta w 20 identycznych dla całej Europy kategoriach. W każdej kategorii produktów nagroda jest przyznawana tej marce, która zgromadzi największą liczbę głosów wśród konsumentów. W tegorocznej edycji badania przeprowadzono na obszarze 16 krajów europejskich wśród reprezentatywnej dla każdego kraju grupy respondentów.