Inauguracja kolejnej edycji programu "ORLEN. Bezpieczne Drogi"
Ruszyła kolejna edycja programu "ORLEN. Bezpieczne Drogi", tym razem poświęcona motocyklistom. Pierwszym etapem tegorocznej kampanii promującej bezpieczeństwo na drodze jest serial telewizyjny pt. „ORLEN Australia Tour”.
Serial będzie można oglądać od 5 marca w każdy weekend na antenie kanału TV4. Cykl odcinków telewizyjnych „ORLEN Australia Tour” jest relacją z miesięcznej wyprawy motocyklowej przez Australię Jacka Czachora - zawodnika Zespołu ORLEN Team, Przemka Salety oraz ich przyjaciół. Każdy odcinek, oprócz relacji z egzotycznej podróży, poruszona ważne tematy związanie z bezpieczeństwem motocyklistów jak doskonalenie techniki jazdy i zachowanie w sytuacjach awaryjnych. Telewidzowie będą mieli okazję dowiedzieć się, jak atrakcyjną formą spędzania wolnego czasu jest turystyka motocyklowa, a tym samym jak bezpiecznie podróżować jednośladem.
- PKN ORLEN od wielu lat sponsoruje sporty motorowe oraz wspiera i promuje osiągnięcia ORLEN Team. Naturalną konsekwencją podejmowanych przez nas działań jest angażowanie się w projekty społeczne mające na celu realną poprawę bezpieczeństwa na drogach. Wierzymy, ze kampania poświęcona motocyklistom pomoże ten cel osiągnąć. Już wkrótce kierowcy jednośladów mogą spodziewać się dodatkowych propozycji od PKN ORLEN - podkreśla Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.
Program ORLEN Bezpieczne Drogi aktywnie prowadzony jest przez PKN ORLEN od 2006 roku. Jego celem jest propagowanie i edukacja w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Hasło trwającej w ostatnim roku kampanii brzmiało „2 godziny jazdy, 20 minut przerwy”. Program miał na celu informowanie jak ważne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego jest robienie krótkich przerw podczas jazdy.