01.10.2018

„Razem napędzamy Polskę” – 1 października wystartowała nowa kampania wizerunkowa PKN ORLEN

PKN ORLEN to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług. Takie jest najważniejsze przesłanie nowej kampanii wizerunkowej Koncernu. Autorem muzyki do spotu jest laureat Oskara i jeden z najbardziej rozpoznawanych na świecie współczesnych polskich kompozytorów – Jan A.P. Kaczmarek.

W kampanii „Razem napędzamy Polskę” uwaga skupiona jest na szerokim zakresie działalności PKN ORLEN ukazanej z perspektywy pracowników, osób korzystających z jego usług, a także tych, których ORLEN wspiera jako mecenas kultury i sportu. Oni wszyscy przyczyniają się do wzmacniania rynkowej wartości firmy.

Ten spot to forma podziękowania wszystkim, którzy swoją pracą i zaangażowaniem, codziennie budują potęgę PKN ORLEN. To ukazanie, że najważniejszą wartością Spółki są ludzie – ci, którzy tu pracują i ci, którzy korzystają z naszych produktów i usług. Ten film niesie przekaz o współczesnym, nowoczesnym, pozytywistycznym patriotyzmie, który objawia się w naszych codziennych wyborach. Gdy wybieramy ORLEN – korzystamy po trzykroć: kupujemy doskonałe produkty, kierujemy zyski do polskich przedsiębiorców, bo 83% naszych produktów na stacjach jest wytwarzanych w kraju, a za pośrednictwem ORLENu wspieramy wielkie wydarzenia społeczne, sportowe i kulturalne. Ma to wpływ na codzienne życie Polaków i rozwój naszego kraju. To właśnie wyraża hasło kampanii „Razem napędzamy Polskę. – powiedział Marcin Stefaniak, Dyrektor Biura Promocji i Reklamy, PKN ORLEN.

ORLEN jest jedną z najważniejszych polskich marek i sam ten fakt sprawia, że byłem zainteresowany, aby napisać coś, co jest w harmonii z jej rangą, aspiracjami i kierunkiem rozwoju. Później, gdy już zobaczyłem materiały, tym bardziej było mi miło, bo zostały świetnie nakręcone i w efekcie powstała reklama, która inspiruje. Ja reaguję na projekty wyjątkowe i ORLENowska reklama, ze względu na rangę tej firmy i jej popularność, a także na jakość przygotowania tego materiału, była dla mnie interesującym wyzwaniem. – powiedział autor muzyki do filmu, Jan AP Kaczmarek.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja GREY, spot wyreżyserowany przez Marcina Filipka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.