10 mln transakcji i 665 tys. pobrań aplikacji VITAY - wakacyjna promocja ORLEN hitem tego lata
Trwająca przez całe wakacje akcja promocyjna na stacjach ORLEN zakończyła się sukcesem i w sierpniu przyniosła najwyższą w historii liczbę 10 mln transakcji z użyciem aplikacji ORLEN VITAY. Dane mówią wyraźnie – zaufanie klientów do firmy i oferowanych przez nią rozwiązań nieustannie rośnie.
Na pobranie aplikacji ORLEN VITAY w minione wakacje zdecydowały się setki tysięcy nowych użytkowników. Od 28 czerwca do 1 września br. liczba pobrań przekroczyła 665 tys. To jeszcze więcej niż w czasie ubiegłorocznej wakacyjnej promocji. W sumie aplikacja ORLEN VITAY zainstalowana jest już na blisko 6.5 mln urządzeń, co czyni program lojalnościowy VITAY jednym z najpopularniejszych w Polsce.
– Po raz pierwszy udało się przekroczyć barierę 10 milionów transakcji w miesiącu z użyciem aplikacji. To o ponad 42 proc. więcej w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku i oczywiście najwyższy wynik aplikacji w historii. Wizyta na każdej ze stacji paliw ORLEN staje się równoznaczna z użyciem aplikacji VITAY. Jej sukces odbieramy nie tylko jako nieustający wzrost popularności, ale przede wszystkim rosnące zaufanie klientów do naszej marki – podkreśla Jan Tar, Dyrektor Wykonawczy ds. Komercyjnych Sprzedaży Detalicznej.
Dzięki aplikacji klienci zyskują dostęp do atrakcyjnych promocji, kuponów z rabatami oraz zdobywają dodatkowe punkty za zakupy na stacjach ORLEN. Aplikacja umożliwia też obsługę kart, takich jak BIZNESTANK, Karta Dużej Rodziny i VITAY za pomocą jednego kodu QR. W połączeniu z ORLEN Pay pozwala na szybkie i bezpieczne płatności za paliwo czy myjnię – bezpośrednio przy dystrybutorze.
Wakacyjna promocja na stacjach ORLEN trwała od 28 czerwca do 1 września. W ramach akcji, w weekendy (od piątku do niedzieli), wszyscy zarejestrowani użytkownicy aplikacji ORLEN VITAY mogli skorzystać z wynoszącego 35 groszy rabatu na litrze dowolnego paliwa EFECTA. Na dodatkową zniżkę mogli liczyć użytkownicy aplikacji ORLEN VITAY posiadający Kartę Dużej Rodziny. Otrzymywali oni rabat wyższy o 10 groszy, co oznaczało oszczędność aż 45 groszy na każdym zatankowanym litrze. Limit pojedynczego promocyjnego tankowania, wyłącznie do baku pojazdu, wynosił 50 litrów.