24.06.2008

ORLEN - Marka Wysokiej Reputacji

Marka ORLEN została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii „Biznes” Niezależnego Rankingu Reputacji Marek „Premium Brand”. To już kolejne wyróżnienie dla PKN ORLEN potwierdzające jego pozycję wiarygodnego i odpowiedzialnego partnera biznesowego.

Obok otrzymanych wcześniej tytułów „Superbrands” i „Marki Godnej Zaufania” będących wyrazem opinii i uznania konsumentów, PKN ORLEN został doceniony również przez grono 200 menedżerów wybranych spośród przedstawicieli 2000 firm w Polsce. Badanie przeprowadzono w kwietniu 2008 roku. W odpowiedzi na pytania o spontaniczną znajomość marki w ujęciu reputacji - ORLEN został wymieniony przez większość z przebadanych respondentów.

Uroczyste ogłoszenie wyników badania i wręczenie nagród zwycięzcom odbyło się 23 czerwca 2008 roku podczas gali w Hotelu InterContinental w Warszawie. Po raz pierwszy zostały również wręczone 4 nagrody specjalne: dla Marek Najbardziej Zaangażowanych Społecznie, dla Najlepszych Partnerów Biznesowych, dla Najbardziej Polecanej Marki i dla Marki Najwyższego Zaufania Społecznego.

Premium Brand to przeprowadzane od 2006 roku, innowacyjne badanie umożliwiające zdobycie rzetelnej i wszechstronnej wiedzy dotyczącej reputacji marki. Badanie Reputacji Marek jest projektem pozwalającym firmom na uzyskanie wszechstronnej wiedzy na temat reputacji brandu, pogłębienie informacji o silnych i słabych stronach marki oraz wykorzystanie tych istotnych danych w działaniach promocyjnych.

Organizatorami projektu są: MMT Management i FORBES. Metodologię i narzędzia analiz przygotował Dom Badawczy MAISON, a badanie w terenie przeprowadził TNS OBOP.