28.09.2015

Rusza kampania "ORLEN najbliżej"

PKN ORLEN rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem „ORLEN najbliżej”, która została oparta na modelu komunikacji H2H (human to human) nawiązującym do relacji międzyludzkich zastępując dotychczas podkreślaną relację biznesu z klientami. Głównym celem prowadzonej kampanii jest wzmocnienie pozytywnego postrzegania marki ORLEN oraz pokazanie zmiany jaka dokonała się w ostatnich latach w największej  w naszej  części Europy sieci stacji paliw.

W najnowszej kampanii Koncern pokazuje historie ludzi, którzy realizując swoje różne życiowe cele, spotykają się w jednym miejscu. Narracja prowadzona jest językiem tworzącym poczucie wspólnoty i bliskiej więzi. Stworzone na potrzeby kampanii credo „ORLEN najbliżej” jest wielowymiarowe - z jednej strony oznacza bowiem fizyczną bliskość, co odzwierciedla powszechną dostępność stacji ORLEN, z drugiej zaś bliskość emocjonalną.
 
Oprócz telewizji i kina (2 spoty o długości 30”), w kampanii wykorzystane zostaną outdoorowe siatki wielkoformatowe w dużych miastach w Polsce oraz reklamy internetowe z wykorzystaniem formatu video (1 spot o długości 45”). Dodatkowo komunikacja prowadzona będzie w kanałach własnych m.in. na stronie internetowej oraz podczas imprez organizowanych przez PKN ORLEN.

Od strony kreatywnej projekt przygotowała agencja reklamowa JUST, a media zostały zaplanowane przez dom mediowy LOWE Media.

http://www.orlen.pl/PL/BiuroPrasowe/Materialy_wideo/ReklamyTV/Strony/default.aspx