01.02.2020

Loteria ORLEN

Największa w historii PKN ORLEN loteria promocyjna trwała od 23 kwietnia do 31 grudnia 2019 roku. Długoterminowa kampania została zaplanowana z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy - kierowcy ORLEN Team, startującego w Formule 1.

Biorąc udział w loterii można było wygrać ponad 11 milionów nagród: 88 samochodów rodzinnych Peugeot 3008 (88 jak numer wyścigowy Roberta Kubicy), 11 milionów produktów VERVA (batonów proteinowych, napojów VERVA Magnez + B6 i napojów energetyzujących VERVA) , a dla członków klubu VITAY - 6 pięcioosobowych wyjazdów na wyścigi do: Francji, Niemiec, Belgii, Rosji, Meksyku i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Zasady loterii były proste. Każdy klient, który zdecydował się na zakup jednego z czternastu (a od 9 lipca – siedemnastu) zestawów promocyjnych miał możliwość wylosowania zdrapki. Ta z kolei dawała szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród – samochodów oraz produktów VERVA. Duża pula atrakcyjnych nagród gwarantowała wygraną co trzeciej zdrapki.

Ponadto każdy z uczestników programu VITAY mógł zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z sześciu wyścigów Formuły 1. Zwycięzca mógł zabrać ze sobą aż czworo przyjaciół. Pakiet obejmował: przelot, zakwaterowanie, pobyt na torze oraz spotkanie z Robertem Kubicą.

Losowanie nagród dodatkowych oraz relacje z wręczania nagród głównych odbywały się na antenie TV. Kampania była komunikowana szeroko w mediach, wykorzystano: telewizję, outdoor, Internet, prasę, radio, POSM.

Organizatorem loterii była firma Unique One Sp. z o.o.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja Red8 Advertising.